
PIRAMIS™ ADATaim
Munkavállalói adatok kezelése egyszerűen
Többet szeretne tudni? Kérje ajánlatunkat!

A munkavállalók a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitölthetik nyilatkozataikat vagy adatváltozás bejelentéseiket okostelefon, tablet, notebook vagy akár PC segítségével. Az ügyintézőknek már nem kell manuálisan rögzíteniük az adatokat, csak ellenőrizni és feldolgozni azokat.


Szervezeti hierarchia
A PIRAMIS™ segítségével felépíthető a szervezeti egységek hierarchiája, és tárolhatók a hierarchiákat alkotó szervezetek leíró adatai, mint például számlaszámok, vezetők, cím- és kommunikációs adatok. Biztosított a hierarchiák változásainak történeti követése, így követhető a munkavállalók struktúrákban elfoglalt helye akár évekkel az aktuális szervezeti felépítés előtt is.

Organigram - Szervezeti felépítés ábra
Az Organigram (szervezeti felépítés ábra) a személyi hierarchiai szintek grafikus megjelenítését teszi lehetővé, kiegészítve különböző információkkal a megjelenített munkavállalókról. Az organigram egy hasznos, vizuális infokommunikációs eszköz, amely leképezi a szervezet hierarchia szintjeit, érthetővé teszi a felelősségi- és hatásköröket, valamint a kommunikációs és információ-áramlási utakat.

Előnyök
Hatékony kommunikáció: Elősegíti a hatékony kommunikációt és az összehangolt munkát a részlegek között.
Áttekinthetőség: Segítségével a munkavállalók, az érdekeltek és a vezetők könnyebben megérthetik a vállalkozás hierarchiáját és felépítését.
Fókusz a közös célokra: Jobban összpontosíthatnak a közös célokra, és meghatározó eszköz lehet a szervezet mindennapi működése szempontjából.
Tekintse meg a többi

szoftverünket is!