

Szabadság, home office és távollét igénylés egy felületről
A pandémiás időszak végérvényesen megváltoztatta a munkavégzéshez köthető konvenciókat. A home office, távoli munkavégzés annyira elfogadottá vált, hogy egyes cégeknél teljes részlegek, szervezeti egységek már otthonról végzik a mindennapi feladataikat. A humáninformatika területén emiatt is volt szükség kifejleszteni és kiterjeszteni olyan megoldásokat, amelyek összhangban vannak az új helyzettel és a felhasználói elvárásoknak is megfelelnek.
Szoftver használatának előnyei
> Megszüntethető a papír alapú vagy Excelben történő nyilvántartás
> A home office munkavégzéshez kapcsolódóan szabályrendszer alakítható ki: pl. hány napot lehet home office-ban tölteni. Az előírásokat a szoftver ellenőrzi
> Hatékony folyamatok – igénylések, jóváhagyások
> Az employer brandinget, wellbeeinget erősíti egy hatékony, jól működő webes önkiszolgáló szoftver
> Hatékony értesítési rendszer

Egyszerű kezelőfelület

Hatékony áttervezési lehetőség

A vezetők egy helyen láthatják a beosztottak
összes távolléteit

Gyors bevezetés lehetősége
Szabadság, home office és távollét igénylés egy felületről
Mi a különbség a szabadság, a home office és az egyéb távollétek között?
Szabadság
Your Subtitle Goes Here
A szabadságok kiadása egy munkáltatói kötelezettség.
A szabadság mértékét és a kiadás szabályait a Munka Törvénykönyve pontosan meghatározza.
Home Office
Your Subtitle Goes Here
Nem kötelezettség, csak lehetőség.
Munkáltatói elvárások szabályozhatják a használatát. (heti, havi, éves maximumok)
Egyéb távollétek
Your Subtitle Goes Here
Semmilyen korlátozás nincs az igénylésre vonatkozóan.
Munkáltatói döntés, hogy milyen távollétek igénylését teszi elérhetővé a munkavállalók számára.
Pl. kiküldetés, fizetett iskolai távollét, nem fizetett távollét, tanulmányi szabadság, apanap, orvosi igazolás nélküli betegség miatti távollét stb.
A munkavállalót, vezetőt segítő grafikus jelzések, jelmagyarázatok
> Jelmagyarázat segíti a tervezést, igénylést, áttekintést
> Egy felületen kaphat információt a már betervezett távollétekről
> Munkavállalóval egy csoportba tartozó dolgozók távollét adatainak megtekinthetősége
> Az ütközéseket is megjeleníti a szoftver – az egy csoportba tartozók esetén megjelenik a jelzés, ha a vállalati szabályrendszer szerint nem tervezhető azonos időszakra távollét
> A tervezést segíti: az összes távollét készrejelentése / jóváhagyása egyszerre

Home office rögzítési folyamata
1.
Időszak kijelölése
2.
Távollét típusának kiválasztása
3.
Rögzítés véglegesítése
4.
A rendszer automatikusan kiküldi az e-mail értesítést a vezetőnek
5.
Szükség esetén áttervezés
6.
Vezetői jóváhagyást követően visszavonási kérelem indítható
HOME OFFICE JÓVÁHAGYÁS
A naptárban az igényelt napok megkülönböztetett (sárga) színnel jelennek meg.
Az igényelt távollétek állapota, hasonlóan a szabadságok állapotához, lehet készrejelentett, jóváhagyott, elutasított vagy jóváhagyás visszavonásra várakozó, hiszen ezek az igények is átesnek egy vezetői jóváhagyáson.
A felettes email értesítést kap a távollét igényekről, valamint a munkavállaló is kap értesítést az email címére a vezetői elbírálást követően. A vezető jóvá tudja hagyni vagy el tudja utasítani a távollét igénylést.

Értesítési rendszer

Vezető és helyettes értesítése
• Készrejelentésről
• Készrejelentés törléséről
• Jóváhagyás visszavonási
kérelemről

Munkavállaló értesítése
• Jóváhagyásról
• Elutasításról
• Jóváhagyás visszavonási
kérelem elfogadásáról
KÉRJE AJÁNLATUNKAT
PIRAMIS™ PROGRAMOK