
Kiküldetési elrendelések, útnyilvántartások gyorsan, könnyedén a PIRAMIS™ ÚTNYILVÁNTARTÁSom modullal
Többet szeretne tudni? Kérje ajánlatunkat!

A PIRAMIS™ ÚTNYILVÁNTARTÁSom web alapú termék lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy kiküldetési rendelvény kérelmet rögzítsenek bárhol, bármikor, okos eszközökön keresztül. A vezetők megtekinthetik és jóváhagyhatják a kérelmeket a webes Önkiszolgáló HR felületen.

Termék fő tulajdonságai
- Kiküldetési rendelvény kérelem rögzítése
- Partnerek, útvonalak rögzítése
- Költségelszámolás részletezése
- Dokumentum csatolási lehetőség
- Kiküldetési rendelvény kérelmek vezetői elbírálása
- Értesítési rendszer

Kiküldetési rendelvény kérelem rögzítése
A munkavállalók rögzíthetik kiküldetési rendelvényeiket, megadhatják az indulási és érkezési időpontokat, gépjármű adatokat, partnereket és útvonalakat, valamint egyéb költségeket. A kérelmet készre jelentéssel véglegesíthetik.

Partnerek, útvonalak rögzítése
Központilag szereplő partnerek és útvonalak kiválasztása, valamint saját partnerek és útvonalak rögzítése.

Költségelszámolás részletezése
A rendszer kiszámolja az útnyilvántartásban elszámolható költségeket, melyek a számfejtésben elszámolásra kerülnek.

Dokumentum csatolási lehetőség
A munkavállalók csatolhatják a kiküldetési rendelvény kérelméhez kapcsolódó dokumentumokat, pl. jogosítvány, forgalmi engedély, útvonalterv.

Kiküldetési rendelvény kérelmek vezetői elbírálása
A vezetők megtekinthetik és jóváhagyhatják a beosztottak kérelmeit és útnyilvántartásait, ellenőrizhetik az adatokat és dokumentumokat.

Értesítési rendszer
A vezetők és munkavállalók email értesítést kapnak a kiküldetési rendelvény kérelmek rögzítéséről és jóváhagyásáról.
Tekintse meg a többi

szoftverünket is!