
Vállalkozói Elszámolások
a PIRAMIS™ Szoftverben
Átfogó megoldást kínálunk vállalatok számára, amelyek vállalkozókkal, ügynökökkel vagy brókerekkel állnak kapcsolatban. A PIRAMIS™ szoftvert biztosítási tevékenységű ügyfeleink is használják a teljes adminisztrációra. A rendszer segítségével kezelhetők a vállalkozók teljesítéseinek igazolása, valamint a kintlévőségek kezelése.
Többet szeretne tudni? Kérje ajánlatunkat!

Vállalkozói elszámolások funkciói
A PIRAMIS™ szoftver előállítja az ÁFA kimutatást, és biztosítja a folyószámla kezelést és az utalást.
Adminisztráció: Nyilvántartja a vállalkozók szerződéseit, azok változásait és a teljesítéseket.
Pénzügy: Biztosítja a teljesítések elszámolását, szállítói és vevői számlák előállítását, folyószámla kezelést és utalást.

Teljesítések előállítása
- Elektronikus betöltés
- Algoritmikus előállítás
- Kézi felvitel

Számla kiegyenlítés
- Automatikus kiegyenlítés
- Kézi kiegyenlítés
- Banki értesítő alapján automatikus kiegyenlítés
Tekintse meg a többi

szoftverünket is!