fbpx

Szabadság, home office és távollét igénylés egy felületről

A pandémiás időszak végérvényesen megváltoztatta a munkavégzéshez köthető konvenciókat. A home office, távoli munkavégzés annyira elfogadottá vált, hogy egyes cégeknél teljes részlegek, szervezeti egységek már otthonról végzik a mindennapi feladataikat. A humáninformatika területén emiatt is volt szükség kifejleszteni és kiterjeszteni olyan megoldásokat, amelyek összhangban vannak az új helyzettel és a felhasználói elvárásoknak is megfelelnek.

Szoftver használatának előnyei

>  Megszüntethető a papír alapú vagy Excelben történő nyilvántartás
>  A home office munkavégzéshez kapcsolódóan szabályrendszer alakítható ki: pl. hány napot lehet home office-ban tölteni. Az előírásokat a szoftver ellenőrzi
>  Hatékony folyamatok – igénylések, jóváhagyások
>  Az employer brandinget, wellbeeinget erősíti egy hatékony, jól működő webes önkiszolgáló szoftver
>  Hatékony értesítési rendszer

Egyszerű kezelőfelület

Hatékony áttervezési lehetőség

A vezetők egy helyen láthatják a beosztottak
összes távolléteit

Gyors bevezetés lehetősége

 Szabadság, home office és távollét igénylés egy felületről

Mi a különbség a szabadság, a home office és az egyéb távollétek között?

Szabadság

Your Subtitle Goes Here
3

A szabadságok kiadása egy munkáltatói kötelezettség.

A szabadság mértékét és a kiadás szabályait a Munka Törvénykönyve pontosan meghatározza.

Home Office

Your Subtitle Goes Here
3

Nem kötelezettség, csak lehetőség.

Munkáltatói elvárások szabályozhatják a használatát. (heti, havi, éves maximumok)

Egyéb távollétek

Your Subtitle Goes Here
3

Semmilyen korlátozás nincs az igénylésre vonatkozóan.

Munkáltatói döntés, hogy milyen távollétek igénylését teszi elérhetővé a munkavállalók számára.

Pl. kiküldetés, fizetett iskolai távollét, nem fizetett távollét, tanulmányi szabadság, apanap, orvosi igazolás nélküli betegség miatti távollét stb.

A munkavállalót, vezetőt segítő grafikus jelzések, jelmagyarázatok

>  Jelmagyarázat segíti a tervezést, igénylést, áttekintést
> Egy felületen kaphat információt a már betervezett távollétekről
> Munkavállalóval egy csoportba tartozó dolgozók távollét adatainak megtekinthetősége
> Az ütközéseket is megjeleníti a szoftver – az egy csoportba tartozók esetén megjelenik a jelzés, ha a vállalati szabályrendszer szerint nem tervezhető azonos időszakra távollét
> A tervezést segíti: az összes távollét készrejelentése / jóváhagyása egyszerre

Home office rögzítési folyamata

1.

Időszak kijelölése

2.

Távollét típusának kiválasztása

3.

Rögzítés véglegesítése

4.

A rendszer automatikusan kiküldi az e-mail értesítést a vezetőnek

5.

Szükség esetén áttervezés

6.

Vezetői jóváhagyást követően visszavonási kérelem indítható

HOME OFFICE JÓVÁHAGYÁS

A naptárban az igényelt napok megkülönböztetett (sárga) színnel jelennek meg.

Az igényelt távollétek állapota, hasonlóan a szabadságok állapotához, lehet készrejelentett, jóváhagyott, elutasított vagy jóváhagyás visszavonásra várakozó, hiszen ezek az igények is átesnek egy vezetői jóváhagyáson.

A felettes email értesítést kap a távollét igényekről, valamint a munkavállaló is kap értesítést az email címére a vezetői elbírálást követően. A vezető jóvá tudja hagyni vagy el tudja utasítani a távollét igénylést.

Értesítési rendszer

Vezető és helyettes értesítése

Készrejelentésről

Készrejelentés törléséről

Jóváhagyás visszavonási
kérelemről

Munkavállaló értesítése

Jóváhagyásról

Elutasításról

Jóváhagyás visszavonási
kérelem elfogadásáról

KÉRJE AJÁNLATUNKAT

PIRAMIS™ PROGRAMOK