
PIRAMIS szoftverbevezetés esettanulmány

Cégnév:
Mecsek Füszért Zrt.

Bevezetés ideje:
2020. szeptember –
2021. január

Projekt időtartama:
2020. szeptember –
2021. január

Iparág:
Élelmiszer és háztartási
vegyi áru kereskedelme

Felhasználók száma:
2500 fő

Létszám:
2500 fő
A projekt keretében bevezetett PIRAMIS™ megoldások:
Bér-munkaügy alrendszer
Beosztás, szabadságtervezés és tény munkaidő-rögzítés
webBEO – webes beosztástervező szoftver
PIRAMIS Önkiszolgáló HR szoftverek
SIKERES BEVEZETÉS ELŐFELTÉTELEI, ELŐKÖVETELMÉNYEI
A projekt kapcsán a felek által delegált projekttagok szakmai felkészültsége és a projektbe tett energia befektetése tette lehetővé a projektfeladatok megtervezett határidőre történő teljesítését és ezáltal a projekt sikerességét.
EREDMÉNYEK ÉS TAPASZTALATOK
HAJÓS ZOLTÁN
humánpolitikai vezető, Mecsek Füszért:
Megnövekedett transzparencia, azaz az adatok (pl. munkaidő mérlegek, humán gazdálkodás) átláthatóbbá váltak. Egyszerre több személy által lettek elérhetőek, ezáltal növekedett a kontroll és kimutathatóság.
A papír alapú és az egyéb rendszeren kívüli elektronikus adminisztráció (Pl. Excel táblák használata), drasztikusan lecsökkent. Bizonyos esetekben teljesen kivezetésre került.
A webes beosztástervező (WEB BEO) bevezetésével egy átlátható és egyszerű felületet kaptunk a munkaidők adminisztrálására és nyomon követésére.
Az adatok továbbítására nincs szükség, mivel egy integrált rendszert birtoklunk. Minden tekintetben csökkent a redundancia (adatvesztés, adattorzulás).
EGYEDI IGÉNYEK
Főkönyvi interfész fejlesztés
TERVBEN VAN…
Leginkább a rendszer finomhangolását, egyéni fejlesztések igénybevételét tartják elképzelhetőnek a jövőben.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS PIRAMISSAL
HAJÓS ZOLTÁN
humánpolitikai vezető, Mecsek Füszért:
Mivel a munkaidő adatokat nem kell számfejtésre előkészíteni (manuális rögzítés, tisztázás), az erre korábban fordított humánerőforrás, és munkaóra ráfordítás felszabadult. Amire szükség is van mert a rendszer sokkal “gazdagabb” funkcionalitással bír, mint a korábbi megoldások.
Egyértelmű (akár mérhető) hatékonyság növekedés, a készség szintű rendszerhasználat elérésekor várható. Azonban a korábbi adminisztrációs formák lecserélése már most is érezhető hatékonyság javulást eredményezett.
A rendszer használatával érintett munkavállalók jelentős része (elsősorban a webes modulokat használók), “rendezettebb”, erős támogató funkcionalitásról számol be.