
Groupama Zrt. PIRAMIS™ NYILATKOZATaim
szoftver bevezetése

Cégnév:
Groupama Biztosító Zrt.

Bevezetés ideje:
2021

Projekt időtartama:
2020. október – 2021. január

Iparág:
Biztosítás

Felhasználók száma:
1500 fő

Létszám:
1500 fő
A projekt keretében bevezetett PIRAMIS™ megoldások:
PIRAMIS NYILATKOZATaim modul
A Groupama Csoport a francia – és az európai – biztosítási piac meghatározó szereplője. Több mint 30 000 munkahelyet teremtve, mintegy 9 országban – köztük Magyarországon- nyújt ügyfeleinek kimagasló biztosítási szolgáltatásokat. Magyarországon, a hazai családok, kis- és középvállalkozások ügyfélkörben már 18 éve van jelen többek között lakás-, élet-, baleset-, utas- és társasház biztosítás, CASCO, KGFB, termékgarancia, befektetés / megtakarítás termékeivel. 2008. első felében a társaság megvásárolta az OTP Garancia Biztosító Zrt.-t, és további akvizíciók valósultak meg Törökországban, Bulgáriában, Romániában és Szlovákiában.
SIKERES BEVEZETÉS ELŐFELTÉTELEI, ELŐKÖVETELMÉNYEI
Az elektronikus megoldás bevezetése egy új termék volt, amelyet egy nagyon leterhelt időszakban (2021.01) kellett bevezetnünk a Groupamánál. A projektben résztvevők szakmai hozzáértése, és rugalmassága tette lehetővé hogy a projekt sikerességét.
EREDMÉNYEK ÉS TAPASZTALATOK
A munkáltatói oldal részéről a HR csapat tagjai voltak nagyon hálásak, hiszen sok adminisztratív terhet vett le a vállukról, lényegesen egyszerűbb lett a folyamat. A munkavállalók pedig üdvözölték az előremutató fejlesztést: örültek, hogy papírmentesen, kényelmesen, 21. századi módon oldottuk meg idén az igazolások kiadását, ill. a nyilatkoztatást.
TERVBEN VAN…
A távlati célunk az, hogy minden, a munkaviszony előtt, alatt és után keletkező dokumentumot elektronikusan készítsünk el, megvalósítva a papírmentes működést.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS PIRAMISSAL
A kollégáknak elegendő volt egy e-mailt küldeni a nyilatkozás megkezdéséről és a főbb tudnivalókról, ezt követően ők a webes felületre belépve tudták leadni a nyilatkozataikat. A beérkezett nyilatkozatokat a HR kollégái jóváhagyták, vagy szükség esetén valamilyen indokkal elutasították, amely alapján a munkavállalók javíthatták azt. Ezzel le is zárult a folyamat, megspórolva rengeteg nyomtatást, aláírást, adatrögzítést, irattározást.