On the WEB working time recording interface, the employees can record their own working time data even on their mobile phones.

Also on the web self-service interface of the PIRAMIS™ myWORKTIME, the managers can view and approve the working hours of their subordinates.

FOR MORE INFORMATION, PLEASE READ ON!

WORKING TIME DATA RECORDING

  • The employee has access only to his own working time data.
  • He can see and maintain the working time data in a weekly or monthly view.
  • It can be regulated until when the maintenance is allowed for each month.
  • It can be regulated which working time codes can be used during the maintenance.
  • The system performs default upload based on the work schedule, where only the changes should be modified.
  • During the recording, the system checks the proper recording of the working time data.
  • Checks can be made on the recorded data to see whether they comply with other corporate rules.
  • The employee can ready report the days that have been completed.

WORKING TIME DATA RECORDING

  • The employee has access only to his own working time data.
  • He can see and maintain the working time data in a weekly or monthly view.
  • It can be regulated until when the maintenance is allowed for each month.
  • It can be regulated which working time codes can be used during the maintenance.
  • The system performs default upload based on the work schedule, where only the changes should be modified.
  • During the recording, the system checks the proper recording of the working time data.
  • Checks can be made on the recorded data to see whether they comply with other corporate rules.
  • The employee can ready report the days that have been completed.

MANAGER’S APPROVAL

  • The manager can only see the working time of the employees assigned to him in the hierarchy.
  • Checks can be made on the recorded data to see whether they comply with other corporate rules.
  • The manager can confirm with approval that he accepts the data recorded by his employees.

Additional Products

HR PROGRAM, HR SOFTWARE

The PIRAMIS HR software covers this dynamically developing field and the strategic processes. A PIRAMIS HR és a PIRAMIS bérszámfejtő program közötti adatkapcsolattal megoldott az integráció, így nem merülhet fel egy adat többszörös rögzítése.

PIRAMIS™ WEB SOFTWARE

PIRAMIS webes Önkiszolgáló HR – ez a web alapú termék lehetővé teszi, hogy a munkavállalók egy böngésző segítségével lekérdezhessék a saját adminisztratív. szerződés, és egyéb leíró adataikat.

PIRAMIS™ INFORMATION FOR THE MANAGEMENT

A vállalat minden szintjén rendezett, gyors és pontos döntési információkkal látja el a vezetőket, a menedzsereket, melyek segítségével irányíthatják és ellenőrizhetik a felelősségi területüket. A rendszer összegyűjti a stratégiai-, szabályozási-, operatív- és végrehajtási területek információit és rendszerezi.

PIRAMIS™ WORKTIME MANAGEMENT

A munkaidő-kezelés kritikus feladat a bérszámfejtési folyamatot megelőzően. A jogszabályi környezet bonyolult és összetett, ezért a folyamat megoldása is komoly humáninformatikai hátteret igényel.

CONTRACTOR MODULE

Átfogó megoldást kínálunk a vállalkozókkal, vállalkozó ügynökökkel, brókerekkel szerződéses kapcsolatban álló vállalatok számára.

PAYROLL ACCOUNTING SERVICE

Bérszámfejtési szolgáltatás a saját fejlesztésű PIRAMIS bérprogramunkkal és ügyfeleink saját SAP szoftverével.

DEVELOPING CUSTOMIZED HR SOFTWARE

Egyedi HR szoftverek fejlesztésére is vállalkozunk, ezen a területen garanciánk a sikerre a 25 éve létrehozott és folyamatosan a legkorszerűbb módszerekkel frissített egyedi projektgyakorlatunk és magasan képzett szakemberek szakembereink.

FEATURED
OFFER

PIRAMIS™ PROGRAMS

We prepare our quotation based on your individual needs.After that, we recommend product presentation when we present the operation of our PIRAMIS™ software system to you (using presentation database containing uploaded test data).
Take the first step.

FEATURED OFFER

Do you have
questions?
Ask them!