The PIRAMIS™ Self-Service HR is a web-based solution, which can be simply run and used with a browser (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, etc.).

The interface fits the screen of any smart device (display of mobile phones, tablets, monitors).

FOR MORE INFORMATION, PLEASE READ ON!
Mobility
recordable, repairable data

For example, the following data, among others, can be recorded or corrected on the web interface:

  • Bank Account Number
  • Address data
  • Child’s data
  • Contact details
  • Details of education, qualification and language skills
DECLARATIONS
  • Family tax benefit
  • Parent’s extra holiday
  • Declaration of the reimbursement of costs
  • Year-end Personal Income Tax statement
  • Declaration of simplified public contribution
  • Declaration of first-time marriage allowance
educational support program

The employer may be helped by an educational support program that fully illustrates how to record a declaration without errors. The educational support program includes the statutory explanation of the declarations, as well.

Integration

For the employees, the use of the Self-Service HR makes HR administration easier and faster.
The interface is available anywhere and anytime, always providing up-to-date information and data for the users.

The Self-Serving HR operates in an integrated manner with the client’s existing PIRAMIS ™ database and displays the information stored there.

According to the relevant legal requirements currently in force, the employee must, of course, send the signed, approved and printed declaration to the HR Department.

APPROVAL

The payroll accounting and HR users can find the ready-reported and electronic declarations in the PIRAMIS ™ wage program or in the Other Partner Relationships module.

If the administrator finds the ready-reported declaration defective or incomplete, he/ she can reject it. The Rejected status tag appears on the Self-Service HR interface of the employee so he/ she has the opportunity to correct the declaration.

Additional Products

HR PROGRAM, HR SOFTWARE

The PIRAMIS HR software covers this dynamically developing field and the strategic processes. A PIRAMIS HR és a PIRAMIS bérszámfejtő program közötti adatkapcsolattal megoldott az integráció, így nem merülhet fel egy adat többszörös rögzítése.

PIRAMIS™ WEB SOFTWARE

PIRAMIS webes Önkiszolgáló HR – ez a web alapú termék lehetővé teszi, hogy a munkavállalók egy böngésző segítségével lekérdezhessék a saját adminisztratív. szerződés, és egyéb leíró adataikat.

PIRAMIS™ INFORMATION FOR THE MANAGEMENT

A vállalat minden szintjén rendezett, gyors és pontos döntési információkkal látja el a vezetőket, a menedzsereket, melyek segítségével irányíthatják és ellenőrizhetik a felelősségi területüket. A rendszer összegyűjti a stratégiai-, szabályozási-, operatív- és végrehajtási területek információit és rendszerezi.

PIRAMIS™ WORKTIME MANAGEMENT

A munkaidő-kezelés kritikus feladat a bérszámfejtési folyamatot megelőzően. A jogszabályi környezet bonyolult és összetett, ezért a folyamat megoldása is komoly humáninformatikai hátteret igényel.

CONTRACTOR MODULE

Átfogó megoldást kínálunk a vállalkozókkal, vállalkozó ügynökökkel, brókerekkel szerződéses kapcsolatban álló vállalatok számára.

PAYROLL ACCOUNTING SERVICE

Bérszámfejtési szolgáltatás a saját fejlesztésű PIRAMIS bérprogramunkkal és ügyfeleink saját SAP szoftverével.

DEVELOPING CUSTOMIZED HR SOFTWARE

Egyedi HR szoftverek fejlesztésére is vállalkozunk, ezen a területen garanciánk a sikerre a 25 éve létrehozott és folyamatosan a legkorszerűbb módszerekkel frissített egyedi projektgyakorlatunk és magasan képzett szakemberek szakembereink.

FEATURED
OFFER

PIRAMIS™ PROGRAMS

We prepare our quotation based on your individual needs.After that, we recommend product presentation when we present the operation of our PIRAMIS™ software system to you (using presentation database containing uploaded test data).
Take the first step.

FEATURED OFFER

Do you have
questions?
Ask them!