PIRAMIS Self-service HR – this web-based product allows the employees to inquire about their own administrative contract, and other descriptive data through a browser.

The interface is responsive, so it adapts to the smart devices’ screens, thus the employees can access their wage slips or claim their holidays anywhere, at any time, easily.

 

PIRAMIS Self-service HR – this web-based product allows the employees to inquire about their own administrative contract, and other descriptive data through a browser.

The interface is responsive, so it adapts to the smart devices’ screens, thus the employees can access their wage slips or claim their holidays anywhere, at any time, easily.

The employee, through self-service HR, can
Additionally, the employee can have access to, and retrieve the following of his/her own data:
  • personal information
  • information about his/her relatives
  • address data
  • contact details (email, phone number)
  • skills, qualifications
  • previous workplaces
  • driver’s license details (current account number)
  • bank account details (current account number)
  • details of his/her contract’s data
  • voluntary fund membership, insurance details
login screen

In addition to the ease of use, pleasant graphic design welcomes the user who logs in.

The employee may retrieve the personal details and information stored about him/her.

Querying the information about the employee’s current contract
Data on the employee’s qualification

Additional Products

HR PROGRAM, HR SOFTWARE

The PIRAMIS HR software covers this dynamically developing field and the strategic processes. A PIRAMIS HR és a PIRAMIS bérszámfejtő program közötti adatkapcsolattal megoldott az integráció, így nem merülhet fel egy adat többszörös rögzítése.

PIRAMIS™ WEB SOFTWARE

PIRAMIS webes Önkiszolgáló HR – ez a web alapú termék lehetővé teszi, hogy a munkavállalók egy böngésző segítségével lekérdezhessék a saját adminisztratív. szerződés, és egyéb leíró adataikat.

PIRAMIS™ INFORMATION FOR THE MANAGEMENT

A vállalat minden szintjén rendezett, gyors és pontos döntési információkkal látja el a vezetőket, a menedzsereket, melyek segítségével irányíthatják és ellenőrizhetik a felelősségi területüket. A rendszer összegyűjti a stratégiai-, szabályozási-, operatív- és végrehajtási területek információit és rendszerezi.

PIRAMIS™ WORKTIME MANAGEMENT

A munkaidő-kezelés kritikus feladat a bérszámfejtési folyamatot megelőzően. A jogszabályi környezet bonyolult és összetett, ezért a folyamat megoldása is komoly humáninformatikai hátteret igényel.

CONTRACTOR MODULE

Átfogó megoldást kínálunk a vállalkozókkal, vállalkozó ügynökökkel, brókerekkel szerződéses kapcsolatban álló vállalatok számára.

PAYROLL ACCOUNTING SERVICE

Bérszámfejtési szolgáltatás a saját fejlesztésű PIRAMIS bérprogramunkkal és ügyfeleink saját SAP szoftverével.

DEVELOPING CUSTOMIZED HR SOFTWARE

Egyedi HR szoftverek fejlesztésére is vállalkozunk, ezen a területen garanciánk a sikerre a 25 éve létrehozott és folyamatosan a legkorszerűbb módszerekkel frissített egyedi projektgyakorlatunk és magasan képzett szakemberek szakembereink.

FEATURED
OFFER

PIRAMIS™ PROGRAMS

We prepare our quotation based on your individual needs.After that, we recommend product presentation when we present the operation of our PIRAMIS™ software system to you (using presentation database containing uploaded test data).
Take the first step.

FEATURED OFFER

Do you have
questions?
Ask them!