PIRAMIS™ myCAFE – The employees can inquire about the cafeteria package information they have been provided, and their uses on their own; they can fill in their declarations, and all these without contacting the person who manages the data, thus reducing the workload of the HR organization!

The myCAFE’s web-based solution can simply be run in a browser (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, etc.). It operates in an integrated manner with the client’s existing PIRAMIS ™ database and displays the information stored there. In addition to the ease of use, pleasant graphic design welcomes the user who logs in.

 

PIRAMIS™ myCAFE – The employees can inquire about the cafeteria package information they have been provided, and their uses on their own; they can fill in their declarations, and all these without contacting the person who manages the data, thus reducing the workload of the HR organization!

The myCAFE’s web-based solution can simply be run in a browser (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, etc.). It operates in an integrated manner with the client’s existing PIRAMIS ™ database and displays the information stored there. In addition to the ease of use, pleasant graphic design welcomes the user who logs in.

After the login
viewing the benefits, recording the declarations

The employees can inquire what benefits they have chosen from the cafeteria package based on their year’s statement, how much allocation is available, and they can find information about the uses. In the package selector, they can choose which package to view or modify. They can only change the cafeteria package for the current period. The employee declarations related to the use of each cafeteria benefit can also be printed from the application. The declarations are also supported by the request line.

benefits

The employees can view which benefits they can choose from the cafeteria package provided to them.

annual and monthly breakdown
The software supports the annual and monthly Cafeteria declaration.
view
The required benefits can be viewed in a monthly breakdown.
The interface to use

The interface is easy to use. The software automatically calculates the requested gross and net amounts (for example, after the gross amount has been edited, the net amount will be displayed) and the Copy button helps the users to copy the requested amounts for the remaining months if they want to claim the benefit in the same amount. (The months in which an employee is not eligible for Cafeteria, cannot be edited.)

wrong
The employees receive a warning after recording an erroneous declaration so that they can correct their recorded claim.

Additional Products

HR PROGRAM, HR SOFTWARE

The PIRAMIS HR software covers this dynamically developing field and the strategic processes. A PIRAMIS HR és a PIRAMIS bérszámfejtő program közötti adatkapcsolattal megoldott az integráció, így nem merülhet fel egy adat többszörös rögzítése.

PIRAMIS™ WEB SOFTWARE

PIRAMIS webes Önkiszolgáló HR – ez a web alapú termék lehetővé teszi, hogy a munkavállalók egy böngésző segítségével lekérdezhessék a saját adminisztratív. szerződés, és egyéb leíró adataikat.

PIRAMIS™ INFORMATION FOR THE MANAGEMENT

A vállalat minden szintjén rendezett, gyors és pontos döntési információkkal látja el a vezetőket, a menedzsereket, melyek segítségével irányíthatják és ellenőrizhetik a felelősségi területüket. A rendszer összegyűjti a stratégiai-, szabályozási-, operatív- és végrehajtási területek információit és rendszerezi.

PIRAMIS™ WORKTIME MANAGEMENT

A munkaidő-kezelés kritikus feladat a bérszámfejtési folyamatot megelőzően. A jogszabályi környezet bonyolult és összetett, ezért a folyamat megoldása is komoly humáninformatikai hátteret igényel.

CONTRACTOR MODULE

Átfogó megoldást kínálunk a vállalkozókkal, vállalkozó ügynökökkel, brókerekkel szerződéses kapcsolatban álló vállalatok számára.

PAYROLL ACCOUNTING SERVICE

Bérszámfejtési szolgáltatás a saját fejlesztésű PIRAMIS bérprogramunkkal és ügyfeleink saját SAP szoftverével.

DEVELOPING CUSTOMIZED HR SOFTWARE

Egyedi HR szoftverek fejlesztésére is vállalkozunk, ezen a területen garanciánk a sikerre a 25 éve létrehozott és folyamatosan a legkorszerűbb módszerekkel frissített egyedi projektgyakorlatunk és magasan képzett szakemberek szakembereink.

FEATURED
OFFER

PIRAMIS™ PROGRAMS

We prepare our quotation based on your individual needs.After that, we recommend product presentation when we present the operation of our PIRAMIS™ software system to you (using presentation database containing uploaded test data).
Take the first step.

FEATURED OFFER

Do you have
questions?
Ask them!