Registration of (classic) employee benefits

in the PIRAMIS software

Registration of (classic) employee benefits

in the PIRAMIS software

Registration of (classic) employee benefits in the PIRAMIS software 

Using the software which manages the benefits, the benefits that may be given by the company can be managed easily.

The software supports the determination and maintenance of the statutory or classic remuneration elements, which can be given to the employees, their extent, and their sending to the payroll accounting.

FOR MORE INFORMATION, PLEASE READ ON!

Some of the benefits the software can manage

  • meal vouchers,
  • corporate loan,
  • further training, trainings,
  • travel and railway card support in addition to the extent specified by the Labour Code, the cost of commuting, tax-free own passenger car
  • sports tickets and passes
  • vehicle maintenance costs
  • favourable computer use,
  • pension insurances, life insurances,
  • representation costs,
  • schooling support

Other features

The extent of the benefits that can be granted to an employee may be a specified amount or percentage.

The program provides support for the full management of the corporate loan, and the process of the disbursement can also be recorded.

The management of the company’s social – welfare fund is provided by area. During a specified period of use, the rate of use and the replenishment can be monitored and verified continuously.

It is possible to transfer the company-level benefit elements recorded in the module to the PIRAMIS™ Non-Personalized benefits module.

The data recorded in the module will be sent to the payroll accounting. The employee benefits are collected in the Monthly Tax and Contribution Return and sent to the Ledger

Additional Products

HR PROGRAM, HR SOFTWARE

The PIRAMIS HR software covers this dynamically developing field and the strategic processes. A PIRAMIS HR és a PIRAMIS bérszámfejtő program közötti adatkapcsolattal megoldott az integráció, így nem merülhet fel egy adat többszörös rögzítése.

PIRAMIS™ WEB SOFTWARE

PIRAMIS webes Önkiszolgáló HR – ez a web alapú termék lehetővé teszi, hogy a munkavállalók egy böngésző segítségével lekérdezhessék a saját adminisztratív. szerződés, és egyéb leíró adataikat.

PIRAMIS™ INFORMATION FOR THE MANAGEMENT

A vállalat minden szintjén rendezett, gyors és pontos döntési információkkal látja el a vezetőket, a menedzsereket, melyek segítségével irányíthatják és ellenőrizhetik a felelősségi területüket. A rendszer összegyűjti a stratégiai-, szabályozási-, operatív- és végrehajtási területek információit és rendszerezi.

PIRAMIS™ WORKTIME MANAGEMENT

A munkaidő-kezelés kritikus feladat a bérszámfejtési folyamatot megelőzően. A jogszabályi környezet bonyolult és összetett, ezért a folyamat megoldása is komoly humáninformatikai hátteret igényel.

CONTRACTOR MODULE

Átfogó megoldást kínálunk a vállalkozókkal, vállalkozó ügynökökkel, brókerekkel szerződéses kapcsolatban álló vállalatok számára.

PAYROLL ACCOUNTING SERVICE

Bérszámfejtési szolgáltatás a saját fejlesztésű PIRAMIS bérprogramunkkal és ügyfeleink saját SAP szoftverével.

DEVELOPING CUSTOMIZED HR SOFTWARE

Egyedi HR szoftverek fejlesztésére is vállalkozunk, ezen a területen garanciánk a sikerre a 25 éve létrehozott és folyamatosan a legkorszerűbb módszerekkel frissített egyedi projektgyakorlatunk és magasan képzett szakemberek szakembereink.

FEATURED
OFFER

PIRAMIS™ PROGRAMS

We prepare our quotation based on your individual needs.After that, we recommend product presentation when we present the operation of our PIRAMIS™ software system to you (using presentation database containing uploaded test data).
Take the first step.

FEATURED OFFER

Do you have
questions?
Ask them!