Cafeteria szolgáltatásaink

A cafeteria jellegű juttatási rendszer bevezetéséhez kapcsolódó szolgáltatásaink.

Napjainkban is tapasztalható a fokozott érdeklődés a cafeteria jellegű juttatások bevezetése iránt. Nem véletlenül, hiszen a munkáltatók valóban költséghatékony módon növelhetik munkavállalóik elkötelezettségét.

Mi a cafetéria?

Választható béren kívüli juttatást (VBKJ) fed a kifejezés. A cafeteria jellegű juttatási rendszerek alapgondolata, hogy a munkavállaló rendelkezzen egy keretösszeggel, melyen belül a munkáltatója által számára felajánlott juttatások közül szükségletei szerint választhat.

A cafeteria juttatások sarkalatos pontja a költséghatékonyság és az aktuális adótörvény szabályainak figyelembe vétele. A munkaerőmegtartás szempontjait is figyelembe véve egyáltalán nem közömbös, hogy adott munkáltatói költségelemekből mekkora hányad jut el ténylegesen a dolgozóhoz.

Amikor a munkáltató a cafeteria juttatási rendszer bevezetése mellett dönt, ki kell építenie a működési feltételeket: cafetéria szabályzatot, cafeteria nyilatkozatot kell létrehoznia. Kommunikálnia kell az új juttatási rendszert a munkavállalói felé.

További információkért olvasson tovább!
PIRAMIS CAFETERIA modul

PIRAMIS Cafeteria modulunk bevezetéséhez kapcsolódóan kidolgoztunk egy többszintű szolgáltatási portfóliót.

Célunk az, hogy a cafeteria jellegű juttatási formát választó vállalatok bevezetéskor felmerülő feladatait az ügyfeleink igénye szerinti mértékben átvegyük, segítsük.

Többek között átvállalhatjuk a cafeteria szabályzat megírását, véleményezhetjük azt, elkészíthetjük a nyilatkozatformátumot, prezentációkon segíthetjük az új juttatási forma megismertetését és elfogadtatását a munkavállalókkal.

Szolgáltatásunk sikeressége mögött az aktuális jogszabályi környezetet ismerő, felkészült cafeteria szakértőink állnak, akik a teljes bevezetési folyamatot a felhasználókkal együttműködve segítik.

A bevezetéshez kapcsolódó szogáltatásaink
  • Cafeteria szabályzat szakértői véleményezése
  • Közreműködés az ügyfél cafeteria szabályzatának elkészítésében
  • Nyilatkozatformátum elkészítése
  • A munkavállalóknak tájékoztató anyagot állítunk össze
  • A bevezetésre kerülő cafeteria rendszerről tájékoztató prezentációt tartunk az ügyfél munkavállalóinak
  • A bevezetést az ügyfél igénye szerinti időtartamban és mértékben felkészült tanácsadóink segítik

További termékeink

BÉRPROGRAM, HR SZOFTVER

Bérügyviteli, HR szoftvereink nagyvállalati referenciával

PIRAMIS™ WEBES TERMÉKEK

PIRAMIS webes Önkiszolgáló HR – ez a web alapú termék lehetővé teszi, hogy a munkavállalók egy böngésző segítségével lekérdezhessék a saját adminisztratív. szerződés, és egyéb leíró adataikat, rögzíthessék a munkaidő-adataikat...

PIRAMIS™ MUNKAIDŐ KEZELÉS

A munkaidő-kezelés kritikus feladat a bérszámfejtési folyamatot megelőzően. A jogszabályi környezet bonyolult és összetett, ezért a folyamat megoldása is komoly humáninformatikai hátteret igényel.

VÁLLALKOZÓI ELSZÁMOLÁSOK

Átfogó megoldást kínálunk a vállalkozókkal, vállalkozó ügynökökkel, brókerekkel szerződéses kapcsolatban álló vállalatok számára.

BÉRSZÁMFEJTÉS SZOLGÁLTATÁS PIRAMIS bérprogrammal

Bérszámfejtési szolgáltatás a saját fejlesztésű PIRAMIS bérprogramunkkal

BÉRSZÁMFEJTÉS SZOLGÁLTATÁS SAP bérprogrammal

Bérszámfejtési szolgáltatás az ügyfél testre szabott SAP rendszerével

EGYEDI HR SZOFTVEREK

Egyedi HR szoftverek fejlesztésére is vállalkozunk, ezen a területen garanciánk a sikerre a 25 éve létrehozott és folyamatosan a legkorszerűbb módszerekkel frissített egyedi projektgyakorlatunk és magasan képzett szakemberek szakembereink.

KÉRJE AJÁNLATUNKAT

PIRAMIS™ PROGRAMOK

 

Kérdése van?

Tegye fel

bátran!

                 

JOGI NYILATKOZAT    ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ     PÁLYÁZATOK    IMPRESSZUM     KAPCSOLAT     HÍRLEVÉL-FELIRATKOZÁS