“…rejtett költségek nélkül végezzük a munkánkat… a másik oldalon mi is ezt várnánk el!”

Lencsés Sándor, vezérigazgató

PIRAMIS rendszer, bérprogram ára, bérszámfejtés szolgáltatás ára (bérszámfejtés outsourcing)

 

A PIRAMIS™ humán szakértői rendszerünk és a bérszámfejtési szolgáltatásunk értékesítésére olyan konstrukciókat dolgoztunk ki, melyek lehetőséget adnak arra, hogy árajánlatainkat cégek igényeire szabottan készíthessük el.

Az ajánlatkérés beérkezését követően Társaságunk értékesítője pontosítja az Ajánlatkérő kapcsolattartójával az igényeket. Ezt követően készül el az Ajánlatkérő cég egyedi folyamataira szabott ajánlat.

További információkért olvasson tovább!

Termékbemutató

Az L-SOFT termékbemutatókon mutatja be szoftvertermékei működését, ezekre az eseményekre minden esetben prezentációs adatbázissal, működő szoftvertermékeket viszünk.

Minden prezentációra igyekszünk bekérni azokat a mintaeseteket, melyeket modellezve az Ajánlatkérő társaság szakemberei felmérhetik a PIRAMIS™ rendszerben általuk elérhető előnyöket.

Konstrukcióink a PIRAMIS™ rendszer értékesítésére

VÉTEL

Abban az esetben, amikor a Megrendelő a vétel mellett dönt, a licensz díj megfizetése ellenében megvásárolja a kiválasztott szoftver modulokat.

A support díj megfizetése ellenében szállítjuk a support szolgáltatásokat, melyek pl. a automatikus törvénykövető fejlesztések, telefonos és online ügyfélszolgálat, technológiai korszerűsítések.

BÉRLET

A bérlet konstrukció esetében a havi bérleti díj megfizetése esetén szállítjuk a support szolgáltatásokat. A PIRAMIS™ rendszerünket felhőben is elérhetik a Megrendelőink a hoszting szolgáltatásunk által.

A hoszting szolgáltatással elérhető előny elsősorban, hogy az L-SOFT biztosítja a PIRAMIS™ szoftverek fenntartásához, üzemeltetéséhez szükséges IT szakembereket, illetve a szoftvereket,  mint például az adatbáziskezelő.  A felhőből elérhető PIRAMIS™ modulok és a Megrendelő adatbázisa az L-SOFT szerverén helyezzük el, és biztosítjuk az adatok mentését.

bérszámfejtés szolgáltatás

A szolgáltatásunk ajánlatát a portfóliónk szerinti szolgáltatási szintek alapján készítjük.  Support szolgáltatásként nyújtjuk ügyfeleinknek többek között:

  • Automatikus törvénykövető fejlesztéseket szállítunk
  • Szoftvereink felhasználói 08-18 óráig telefonos ügyfélszolgálatunkhoz fordulhatnak kérdéseikkel.
  • Folyamatos technológiai fejlesztéseket vezetünk át a PIRAMIS™ humán szakértői rendszeren

KÉRJE AJÁNLATUNKAT

PIRAMIS™ PROGRAMOK

 

Kérdése van?

Tegye fel

bátran!

                 

JOGI NYILATKOZAT    ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ     PÁLYÁZATOK    IMPRESSZUM     KAPCSOLAT     HÍRLEVÉL-FELIRATKOZÁS