fbpx

A munkavállaló webes önkiszolgáló HR megoldásunk PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitölti a nyilatkozatát, vagy adatváltozás bejelentését.  A rögzítés, adatlekérdezés eszköze lehet okostelefon, tablet, notebook, PC, a megoldás felületet alkalmazkodik ezekhez a felületekhez.

Az ügyintézőnek nem szükséges a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim alkalmazását követően rögzíteni a munkavállaló által jelzett, vagy nyilatkozott adatokat, a kapcsolódó feladatköre az adatok ellenőrzésére csökken.

A munkavállaló webes önkiszolgáló HR megoldásunk PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitölti a nyilatkozatát, vagy adatváltozás bejelentését. 

A rögzítés, adatlekérdezés eszköze lehet okostelefon, tablet, notebook, PC, a megoldás felületet alkalmazkodik ezekhez a felületekhez.

Az ügyintézőnek nem szükséges a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim alkalmazását követően rögzíteni a munkavállaló által jelzett, vagy nyilatkozott adatokat, a kapcsolódó feladatköre az adatok ellenőrzésére csökken.

Termék fő tulajdonságai

Az oldalon való egyszerű navigálás érdekében kérjük kattintson az alábbi linkekre

Mobilitás

A PIRAMIS™ Önkiszolgáló HR egy internetes technológián alapuló megoldás, egyszerűen egy böngésző segítségével (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome stb.) futtatható.
A felület bármilyen okos eszköz képernyőjéhez illeszkedik (mobiltelefonok, tabletek, monitorok kijelzőjéhez).

Rögzíthető, javítható adatok

A teljesség igénye nélkül például a következő adatok rögzíthetők vagy javíthatók a webes felületen:

 

  • Bankszámlaszám
  • Címadatok
  • Gyermekadatok
  • Kommunikációs adatok
  • Végzettségre, képzettségre, nyelvismeretre vonatkozó adatok stb. 
Nyilatkozatok

Akár mobiltelefonról is rögzíthetők a következő nyilatkozatok:

  • Családi kedvezmény
  • EKHO nyilatkozat
  • Első házasok kedvezmény nyilatkozat
  • Gyermek pótszabadság
  • Költségtérítési nyilatkozat
  • Külföldi illetékességű magánszemély nyilatkozata
  • Négy vagy több gyermeket nevelő anyák kedvezmény nyilatkozata
  • Személyi kedvezmény nyilatkozat
Integráltság

A munkavállalók számára az Önkiszolgáló HR segítségével egyszerűbbé és gyorsabbá válik a HR ügyintézés. A felület bárhol és bármikor elérhető, mindig naprakész információkat és adatokat fog biztosítani a felhasználók számára.

Az önkiszolgáló HR megoldásaink integráltan működnek az ügyfél már meglévő PIRAMIS™ adatbázisával, az abban tárolt adatokat jeleníti meg. 

A jelenleg hatályos, vonatkozó jogszabályi elvárás szerint természetesen a munkavállalónak a jóváhagyott nyilatkozatot kinyomtatva, aláírva is el kell juttatni a HR osztály számára.

Nyilatkozatok elbírálása

A bérügyviteli, HR ügyintéző a készre jelentett, elektronikus nyilatkozatokat megtalálja a PIRAMIS™ bérprogramban, vagy az Egyéb partner Kapcsolatok modulban.

Amennyiben hibásnak vagy hiányosnak találja a készre jelentett nyilatkozatot, akkor azt el tudja utasítani. Az Elutasított státuszjelzés megjelenik az Önkiszolgáló HR felületen a munkavállalónak, így lehetősége nyílik a nyilatkozata javítására.

A felső kép bal oldalán láthatók a nyilatkozat adatai és a jobb oldalon a nyilatkozat kapcsán tett dokumentumok.
Alul pedig a kiválasztott dokumentum előnézete látható.

KÉRJE AJÁNLATUNKAT

PIRAMIS™ PROGRAMOK

 

Kérdése van?

Tegye fel

bátran!

14 + 8 =