
A munkavállaló webes önkiszolgáló HR megoldásunk PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitölti a nyilatkozatát, vagy adatváltozás bejelentését. A rögzítés, adatlekérdezés eszköze lehet okostelefon, tablet, notebook, PC, a megoldás felületet alkalmazkodik ezekhez a felületekhez.
Az ügyintézőnek nem szükséges a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim alkalmazását követően rögzíteni a munkavállaló által jelzett, vagy nyilatkozott adatokat, a kapcsolódó feladatköre az adatok ellenőrzésére csökken.

A munkavállaló webes önkiszolgáló HR megoldásunk PIRAMIS™ NYILATKOZATaim felületén kitölti a nyilatkozatát, vagy adatváltozás bejelentését.
A rögzítés, adatlekérdezés eszköze lehet okostelefon, tablet, notebook, PC, a megoldás felületet alkalmazkodik ezekhez a felületekhez.
Az ügyintézőnek nem szükséges a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim alkalmazását követően rögzíteni a munkavállaló által jelzett, vagy nyilatkozott adatokat, a kapcsolódó feladatköre az adatok ellenőrzésére csökken.
A PIRAMIS™ Önkiszolgáló HR egy internetes technológián alapuló megoldás, egyszerűen egy böngésző segítségével (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome stb.) futtatható.
A felület bármilyen okos eszköz képernyőjéhez illeszkedik (mobiltelefonok, tabletek, monitorok kijelzőjéhez).
Akár mobiltelefonról is rögzíthetők a következő nyilatkozatok:
- Családi kedvezmény
- EKHO nyilatkozat
- Első házasok kedvezmény nyilatkozat
- Gyermek pótszabadság
- Költségtérítési nyilatkozat
- Külföldi illetékességű magánszemély nyilatkozata
- Négy vagy több gyermeket nevelő anyák kedvezmény nyilatkozata
- Személyi kedvezmény nyilatkozat
A munkavállalók számára az Önkiszolgáló HR segítségével egyszerűbbé és gyorsabbá válik a HR ügyintézés. A felület bárhol és bármikor elérhető, mindig naprakész információkat és adatokat fog biztosítani a felhasználók számára.
Az önkiszolgáló HR megoldásaink integráltan működnek az ügyfél már meglévő PIRAMIS™ adatbázisával, az abban tárolt adatokat jeleníti meg.
A jelenleg hatályos, vonatkozó jogszabályi elvárás szerint természetesen a munkavállalónak a jóváhagyott nyilatkozatot kinyomtatva, aláírva is el kell juttatni a HR osztály számára.
A bérügyviteli, HR ügyintéző a készre jelentett, elektronikus nyilatkozatokat megtalálja a PIRAMIS™ bérprogramban, vagy az Egyéb partner Kapcsolatok modulban.
Amennyiben hibásnak vagy hiányosnak találja a készre jelentett nyilatkozatot, akkor azt el tudja utasítani. Az Elutasított státuszjelzés megjelenik az Önkiszolgáló HR felületen a munkavállalónak, így lehetősége nyílik a nyilatkozata javítására.
A felső kép bal oldalán láthatók a nyilatkozat adatai és a jobb oldalon a nyilatkozat kapcsán tett dokumentumok.
Alul pedig a kiválasztott dokumentum előnézete látható.

További termékeink
KÉRJE AJÁNLATUNKAT
PIRAMIS™ PROGRAMOK
Kérdése van?
Tegye fel
bátran!