Minőségirányításunk

Társaságunk alapítása óta folyamatosan törekszünk ügyfeleink és partnereink elvárásainak, bizalmának, elégedettségének erősítésére.

Ennek jegyében alakítottuk ki  1999-ben az ISO 9001 szabványnak megfelelően minőségirányítási rendszerünket, melyet azt követően is fenntartottunk és folyamatosan továbbfejlesztettünk.

Az informatikai piaci trendek és kihívások rámutattak arra, hogy a vevői elvárások előterébe került a beszállítókkal, szolgáltatókkal szemben

  • a kockázatok feltárása, lehetőség szerinti csökkentése, a maradvány kockázatok kezelése
  • a magas szintű információ- és szolgáltatásbiztonság megteremtése.

Ezt felismerve – a hazai humáninformatikai piacon az elsők között – 2016. február közepén – sikeresen tanúsíttattuk a vonatkozó ISO 9001, ISO 20000, ISO 27001 szabványok követelményeinek megfelelően kialakított integrált minőségirányítási, IT szolgáltatásmenedzsment és információbiztonság irányítási rendszerünket.

Fő célkitűzéseink

Integrált irányítási rendszerünk mindhárom területén a fő célkitűzésünk ügyfeleink bizalmának megőrzése, erősítése, a piaci elvárásoknak minél magasabb szinten történő megfelelése

  • Minőségpolitikánkkal, amely a gyorsan változó jogi és technológiai környezet változásaiból valamint a vevői megrendelésekből származó igények maradéktalan és minőségközpontú kiszolgálását,
  • Információbiztonsági politikánkkal, amely a kockázatmenedzsment és információbiztonsági előírásokkal és tervekkel biztosítsa az adat, infokommunikációs vagyonunk és infrastruktúra bizalmasságát, sértetlenségét és rendelkezésre állását,
  • Szolgáltatásmenedzsment politikánkkal, amely a vevői szerződésekben rögzített szolgáltatási szinteknek, információ- és szolgáltatásbiztonsági követelményeknek megfelelő szolgáltatások nyújtását határozta meg humánerőforrás stratégiánknak megfelelően vevőközpontú szemlélettel, magas szintű szakmai felkészültséggel és szakértelemmel rendelkező munkatársaink által.

 

2017. február hónap végén sikeres felülvizsgálati audit zajlott le az L-SOFT Zrt-nél. A felülvizsgálati audit eredménye alapján az integrált irányítási rendszerünk tanúsítványai meghosszabbításra kerültek.

Az integrált irányítási rendszer tanúsítási területei
Az ISO 9001 és ISO 27001 szabványok tekintetébe a szoftverfejlesztéssel és támogatással, a humánügyviteli és bérszámfejtési (outsourcing) és az IT üzemeltetési (hosting) szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos tevékenységekre.
Az ISO 20000 szabványra épülő szabályozások és eljárások az IT üzemeltetési (hosting) szolgáltatások nyújtásával kapcsolatos szolgáltatásbiztonsági intézkedésekre terjednek ki.

 

Kérdése van?

Tegye fel

bátran!