fbpx

Lekérdezési kisokos: szabadformátumú lista és hisztorikus adatváltozás

2024.04.23. | 10:00

A konzultáció díja: 40 EUR + Áfa / fő / alkalom

Jelentkezhetsz 2024.04.23. 09:00 óráig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

►   Miért jó a szabadformátumú lista?

  Hogyan lehetséges adminisztratív és szerződéses dolgozói adatok
       kombinációja, akár bérszámfejtési, akár munkaidő adatokkal?

  Ki melyik szabadformátumú listához férhet hozzá, az hogyan szabályozható?

  Hogyan kérdezhetők le gyorsan a számunkra érdekes adatok saját beállítással?

  Mi az a hisztorikus adatváltozás kimutatás, és mire használhatjuk ?

  Miben tér el a hisztorikus adatváltozás lekérdezés?

SZAKMAI KONZULTÁIÓ MEGRENDELÉSE

A regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásával megrendelésnek minősül

 
 
 
 

Jelen ajánlatunkban foglalt díjak EUR-ban értendők, és az általános forgalmi adót nem tartalmazzák.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a számlázás a megrendelés napján érvényes MNB árfolyam figyelembevételével, magyar forintban történik.

Ajánlati kötöttségek

Ha a megrendelést követően a visszaigazolásban szereplő határidő lejárta előtt Megrendelő lemondja megrendelését, úgy a visszaigazolásban szereplő termékek/szolgáltatások teljes összegét köteles megfizetni részünkre.

A Ptk. 6:67.§ (2) bek. a) pontjában foglaltak alapján ajánlatunkban foglalt feltételek elfogadásának lehetősége kifejezetten az ajánlatban szereplő feltételekre korlátozódik.

Ajánlatunk érvényessége
Fentiekben ismertetett árajánlatunkat 2024.04.23. napjáig tartjuk fenn.

Teljesítés ideje: 2024.04.23.

Fizetési feltételek

Vállalkozó a számlát a teljesítést követően, a Felek között érvényben lévő szerződésben foglalt feltételek és fizetési határidő figyelembevételével állítja ki. A számlákhoz teljesítésigazolás nem készül.
A számlázás a megrendelés napján érvényes MNB árfolyam figyelembevételével, magyar forintban történik.

A számla/résszámla kiegyenlítése átutalással teljesítendő a számlán megjelölt határnapig, a Felek között érvényes szerződés szerint.

Amennyiben a megrendelt szolgáltatás teljesítését követő 8 munkanapon belül a Megrendelő részéről írásos kifogás, reklamáció nem érkezik Társaságunkhoz, a Felek megállapodása szerint a teljesítést elfogadottnak kell tekinteni, mely alapján a vállalkozói díjak elszámolhatók, és aláírt teljesítésigazolás nélkül számlázásra kerülnek.

Az L-SOFT kizárólag olyan megrendelést fogad be, amelyben Megrendelő egyértelműen feltünteti:

a teljesítést követően benyújtásra kerülő vállalkozói számla Megrendelő egyedi igényeinek megfelelő azon tartalmi követelményeit, amelyek a Megrendelő belső előírásai alapján szükségesek a számla befogadásához, illetve késedelem nélküli kiegyenlítéséhez (pl. P.O., stb.)
Megrendelő részéről a teljesítés igazolására jogosult személy nevét és elérhetőségét.

A konzultációra való regisztrációt követően az előadás napján lemondást nem áll módunkban elfogadni. Lemondásra a konzultáció időpontját megelőző nap 12:00 óráig van lehetőség, ezt követően érkezett lemondás esetén a konzultáció díja számlázásra kerül.

Fenti információk hiányában L-SOFT jogosult a megrendelés visszautasítására. Vállalkozó nem köteles Megrendelőtől mindaddig semmilyen megrendelést befogadni, amíg Megrendelőnek Vállalkozó felé kiegyenlítetlen tartozása van.

Amennyiben az ajánlatban szereplő tételek, és azok alapján kalkulált összesített értékek között eltérés mutatkozik (összeadási hiba), abban az esetben a tételeknél feltüntetett értékeket kell figyelembe venni.

Adatvédelmi tájékoztató

Jogi nyilatkozat

ertekesites@os.lsoft.hu

2024. L-SOFT Zrt. Minden jog fenntartva!