fbpx

melyekkel a járványhelyzetben egyszerűbbé, sőt, akár biztonságosabbá is tehetik a HR folyamatokat.

 

Sorban jelennek meg az egyelőre még bátortalan hírek a szigorú járványügyi intézkedések lazításáról, a gyárak újraindításáról. Ezek a híranyagok adták az ötletet ahhoz, hogy összeszedjük, milyen előnyei lehetnek ebben a szükséghelyzetben a webes szoftvereknek. Biztonságosabbá tehetjük kollégáink számára a megkerülhetetlen adminisztratív folyamatokat? Meg fog lepődni…

1. szoftvertipp, a webes munkaidő-rögzítés – Otthonról dolgozó kollégák rögzíthetik egyszerűen a jelenléti adataikat, a munkahelyszíneken dolgozóknak sem kell egymás után jelenléti íveket kézbe venni. Ez a szoftver ezáltal csökkentheti a fertőzésveszélyt is, illetve megkönnyítheti ennek a mindennapos, rutinszerűnek számító folyamatnak a kezelését.

2. szoftvertipp, a webes Szabadságtervezés és szabadságigénylés – a szabadságuk igényléséhez, engedélyeztetéséhez kapcsolódó folyamatokat kezdeményezhetik a kollégák távolról, akár a mobiltelefonjukról is. Ismét csak kikerülhető a személyes kontaktus, nem kell szabadságos tömböket kitölteni, és aláíratni.

3. szoftvertipp, amikor webes önkiszolgáló HR szoftver segítségével eljuttathatjuk havonta a fizetési lapokat a munkavállalókhoz, ők bármikor megnézhetik akár a mobiltelefonjukon is a bérükhöz kapcsolódó információkat. Nem kell nyomtatni, átvetetni, csökkentsük a fertőzésveszélyt!

4. szoftvertipp, a webes vezetői lekérdezések – így juttathatják el a szabad formátumú listázóban kialakított, testre szabható lekérdezéseket a középvezetőknek, topmenedzsmentnek ezzel a szoftverrel. Folyamatosan változó jogszabályi környezetben vagyunk, tegyék könnyen elérhetővé és valós időben lekérdezhetővé a foglalkoztatási, bérpolitikai döntésekhez szükséges információkat!

5. szoftvertipp, hogy webes önkiszolgáló HR szoftverrel az adminisztratív és szerződésinformációit juttassuk el egyszerűbben a munkavállalóhoz! A munkáltató ezáltal továbbra is megfelelhet a GDPR elszámoltathatóság elvének is.

6. szoftvertipp, mert ebben a szükséghelyzetben felmerült az újranyilatkoztatás kérdése, vagy mert egyébként is évente több alkalommal nyilatkoztatnak? Ezzel az önkiszolgáló webes megoldással áthidalhatják a szükséghelyzetet, illetve továbbra is fenntarthatják a megszokott gyakorlatot. Emellett a kollégák otthonról is követhetik a cafeteria juttatásaik kifizetéseit.

7. szoftvertipp, hogy a munkatársak távolról otthonaikban, webes felületen tölthessék ki a nyilatkozataikat, jelenthessék be adatváltozásaikat. Csökkenthető a személyes kontaktusok száma.

 

A szoftvertippek PIRAMIS szoftverei… ismerje meg őket a terméklogókra kattintva!