Igen, a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim szoftver bevezetését követően kijelentheti a vállalat, hogy a különböző nyilatkozatok (Családi kedvezmény… Gyermek pótszabadság… Adatváltozások a munkavállaló cím, kommunikációs adataiban…) adatközlések már egyszerűen, könnyedén valósíthatók meg.

A HR évente több alkalommal kéri a munkavállalók nyilatkozatát, nem egyszer az egész állományét, illetve az év folyamán alkalomszerűen, belépéskor vagy az adatváltozás felmerülésének időpontjában. Óriási leterheltséget jelent a HR-nek és – lássuk be – nyűg a munkavállalóknak.

A PIRAMIS™ webes megoldások hozzásegítik a munkáltatót ahhoz, hogy bevonja a munkavállalót a vállalati adminisztrációba úgy, hogy a kollégák számára mindenekelőtt az információforrás szabadságát adja, természetesen a saját adataival összefüggésben.

Melyik az elégedettebb munkavállaló? Akinek külön időt kell szakítania arra, hogy a HR ügyfélszolgálati idejében felkerekedjen, és megkeresse a HR-es kollégát, hogy jelezze, megváltozott a bankszámlaszáma? Vagy a másik munkavállaló, aki leül a számítógépe elé, vagy egyszerűen csak előveszi a mobiltelefonját és bejelentkezik a vállalat PIRAMIS™ NYILATKOZATaim szoftverébe, majd néhány kattintást követően túl van az adatbejelentésen. Nyilván az utóbbi kolléga az, aki nem fogja nyűgnek érezni a procedúrát.

A cikk folytatását megtalálja a HRPortálon!