2017.05.19

A közelmúltban ügyfélkörünkben felmérést végeztünk a bérügyviteli és HR szakemberek szakmai információszerzési szokásairól, kiemelten a közösségi média, valamint az online és offline szakmai fórumok és tartalmak használatáról, látogatottságáról.

A válaszadók

A válaszadók közép, nagyvállalati ügyfélkörünk munkatársai, válaszaik jól reprezentálják a hasonló területen dolgozó szakemberek viszonyulását a feltett kérdésekhez.

 

A kapott visszajelzések igazolták az általunk tapasztaltakat többek között az interneten és nyomtásban olvasott szakmai portálokról, a konferenciákról, rendezvényekről, melyeken ügyfeleink szakemberei jellemző módon informálódnak, illetve részt vesznek. 

A válaszadók pontosan fele szívesen “fogyaszt” szakmai információt a közösségi médiumokban is, a többiek a szórakozásra, és a kapcsolattartásra használják ezt a csatornát.

Kíváncsiak voltunk arra is, hogy milyen szabadidős tartalmak iránt érdeklődnek a bérügyviteli, HR szakemberek, és ebben a kategóriában kiemelkedően többen jelölték meg a gasztronómiához kapcsolódó információkat, cikkeket.

 

Az ügyfeleink által elvárt szakmai tartalmakra irányuló kérdésekre kapott válaszok feldolgozását követően olyan információhoz juthattunk, amit a szolgáltatásaink javítására fordíthatunk.

 

Ezúton is köszönjük a válaszadók együttműködését.